donderdag 2 juni 2016

RT arrived to Holland for the Demmink court case

RT has arrived to Holland today in order to cover the court-case in which Joris Demmink is supposed to appear tomorrow Friday 3 June. Joris Demmink is the former Secretary General of The Dutch Justice Department.

RT will report tomorrow, most likely, live from the Parnassusweg in Amsterdam where most likely Joris Demmink will be answering questions in court. The event is scheduled to start at 09.00 hours Dutch time. RT was talking today, among others, with a man claiming to have been abused by Joris Demmink and independent journalists at the JDTV headquarters.




Preparing for the interview (Photo Blik op NOSjournaal)

RT-reporter Murat (sitting on the couch) and his camera-man arrived today to Holland. Murat recently was in Syria for some three months, covering from inside the Russian airbase in Lattakia and other places in Syria.(Photo Blik op NOSjournaal)

Update

RT and their sistercompany Ruptly had asked the court for permission to film tomorrow inside the court-room. They were told that this is not possible as there would be no room for it.

40 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voorzie een heel lelijke draad. Met eindeloos vervelend getrol en reacties daarop. Laat dat laatste eens een keer niet zo zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meer goed nieuws van RT: Chris Hedges krijgt er een wekelijkse talkshow. En dat verruimt de discussie. Zie https://www.rt.com/usa/345205-chris-hedges-on-contact/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had altijd moeite met de lastige stukken van hedges, maar gisteravond heb ik hem gezien op de Empire Files met Abbey Martin: heel erg interessant.
      Abby Martin & Chris Hedges: War, Propaganda & the Enemy Within // Empire_File004

      Verwijderen
  4. @ Jan Verheul,

    Je reaktie in de vorige draad met de link uit de Frankfurter schule:

    [Nee, die Frankfurter Schule is heel succesvol.
    Hier een fascinerende film er over: (9 min) https://www.youtube.com/watch?v=0SFWCExaZ9k&feature=related ]

    Ik heb het maar even naar voren, in deze draad gebracht. Buitengewoon interessante informatie, alhoewel ik de invalshoek erg biased vind. Als voorbeeldje de gristelijke waarden die in het westen geërodeerd zijn. Ik was een katholiek jongetje maar voel me toch veel beter bij mijn agnostisch- licht animistische wereldbeschouwing (het laatste geleend tijdens mijn bezoekjes aan Suriname, Haiti en de Dominicaanse republiek). Er waren veel starre, statische elementen in de post-victoriaanse maatschappij, en ik kan als ouwe hippie niet treuren over de afbraak daarvan..

    Anderzijds heeft policorr als een virus links uitgehold, en hebben velen rechts en centrum zelfs geen idee meer wat links eigenlijk betekent. Geen gutmenschen en geen knuffelonderwerpen in elk geval. Goed te bemerken in de afgelopen referendum discussie, waar in beide kampen druk aan bordjes en labels verhangen werd gedaan.

    Hoe dan ook, ik denk dat een debat en meer neutrale informatie over de Frankfurter Schule van het grootste belang is. Je zou er een compleet blog aan kunnen wijden...

    Vanuit deze hoek wordt ons steeds een rad voor ogen gedraaid, zoals een zwartepiet discussie in mei, terwijl het raketschild in Polen en Roemenië, samen met stationering van NATO troepen nauwelijks gemeld en niet geanalyseerd wordt, behalve misschien door Bert Lanting en Rob v Wijk.

    Dat heeft ook wel met de Nederlandse politieke situatie te maken met zijn hoefijzermodel. Dat was ooit een illustratie van ´les extrèmes se touche´, maar bij ons blijk dat een hoefijzer 3 einden heeft, waarvan het midden, ´het hete hangijzer´ veel extremer beleid voorstelt dan de uiteinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rootman,
      De Frankfurter Schule heeft, zoals Lind zegt, maar één dogma: Kritiek op alles. Ze zijn nergens vóór. Maar overal tegen. Alle bestaande structuren zijn fout en moeten verdwijnen. Jij voelt je agnost. OK. Als er een ferme organisatie van Agnostici zou zijn, met een leider en invloedrijke volgelingen, dan zouden ze die organisatie óók ondermijnen.
      Met kritiek op religie op zich heeft het dus niet te maken.

      Je kunt de massa alleen controleren als er geen invloedrijke groepsverbanden meer bestaan ( die zich tegen je kunnen keren). De religies zijn een invloedrijk groepsverband.Zeker centraal aangestuurde religies als het Katholicisme. Hoewel 'Rome' in West Europa al bijna geen macht meer heeft.
      Dàt is volgens mij het motief van de Frankfurter Schule.
      Maar het kan ook het aangeboren iconoclastisch karakter zijn van de leden van die groep. Vermoedelijk zijn beide zaken aan de hand.

      Verwijderen
    2. Ik heb te weinig over de Frankfurter Schule gelezen om er een sterke mening over te hebben. Vroeger wel moeten lezen, waarbij ik de inhoud van de stukken van Walter Benjamin ben vergeten (ik moet weer eens wat herlezen) en de 'kritische theorie' van Adorno en Horkheimer interessant vond, maar ook heel negatief, zuur, en pessimistisch vond opgeschreven. De kritische theorie is 'een kribbige oude dame', zei Peter Sloterdijk. Dat vind ik ook.

      Maar toch ook leerzaam (vind ik ook). In het filmpje wat ik in de vorige draad gedeeld heb, deel ik de mening van Adorno dat de cultuurindustrie een nivellering met zich meebrengt wat uiteindelijk slecht is voor iedereen (corporatisme leidt volgens Adorno tot facisme, als ik het goed begrepen heb).

      Als ik aan Adorno denk, is het wel met een lichte vorm van leedvermaak/medelijden, zeker wanneer ik denk aan zijn kritiek over de Hollywood films en de tekenfilms van Walt Disney en Warner Bros. De tegenstelling die arme Adorno, gevlucht uit het land van Goethe, en geland in het land van Bugs Bunny kon niet groter zijn... En daar heeft hij zinvolle dingen over geschreven, en naar ik aanneem toch ook een vorm van plezier aan ondervonden (op de juiste manier kritisch zijn hoeft helemaal niet vervelend te zijn).

      Niet dat je een kwade genius nodig hebt om de cultuurindustrie te kunnen duiden. Filmpjes over een kind die in een kooi van de gorilla valt (enzovoort), zijn viral op internet, dus willen graag bekeken worden. Maar om dat soort nieuws dan vervolgens maar als hapklare Bonzobrokken aan het publiek te voeren (ter voorbeeld: vandaag hoorde ik als hoofdnieuws iets over een kindje in Japan, en zo is het elke dag raak), dat is waar ik de kritiek van Adorno over het huidige prefab gemaakt cultuurmodel deel. Nieuws zonder verdieping, en een duiding die de mens afhankelijk maakt van het corporatistische systeem, zoals Marx en Fromm over de verdinglijking van de mens hebben geschreven... Maar nu dwaal ik af.

      Wat er tegenover de cultuurindustrie moet worden gezet, of hoe het anders moet, wordt niet geheel duidelijk bij Adorno. De hele dag diepzinnige discussies moeten voeren en moeilijke kunst duiden was Adorno's ideaal geloof ik, maar lijkt mij uiteindelijk ook doodvermoeiend, en saai, en een cultuurindustrie op zich.

      Maar misschien moet je voor positieve boodschappen niet bij de Frankfurter Schule zijn...

      Ik weet niet of deze gedachten bij deze draad iets bijdragen. Maar ik vond het prettiger om over na te denken (en kan er ook zo weinig over zeggen) dan over Demmink en de mannen die vertellen over hoe zij door hem in het verleden zijn misbruikt.

      Verwijderen
    3. In elk geval is mijn aandacht op de achtergrond voortdurend op het fenomeen van de Frankfurter schule, gutmenschen, SJWs en cultureel marxisme gericht.

      Cultureel sta ik er middenin, omdat ik enerzijds links van de SP sta; ik ben een beetje Chavist, maar anderzijds voor zeer grote individuele ben, zoals downloaden, decriminalisatie van prostitutie en legalisatie van alle drugs behalve heroïne.

      Dan is er ook nog mijn erg naieve hippieverleden.

      Kortom: ik moet er nog veel over kijken en lezen, dat gaat ook tijd kosten, maar is zeer de moeite. Niet Marcuse zelf: aan dat soort jargon is geen doorkomen aan. Maar wie weet is het nu anders: op mijn 17e kon ik er geen touw aan vastknopen!

      Wat me voor het eerst aan het denken zette een jaar of 5 geleden was dit zeer toffe artikel!

      http://www.physics.nyu.edu/faculty/sokal/lingua_franca_v4/lingua_franca_v4.html

      Verwijderen
    4. Willem,
      Uit MRI studies weten we- als ik me niet vergis- dat er verschillende soorten van 'plezier en geluk en gelukzaligheid' zijn.
      Filmpjes over kinderen die door gorilla's worden bedreigd geven een korte adrenaline rush, en dat is een 'fijn' en verslavend gevoel. Nieuwsmedia spelen daar steeds meer op in.

      Een hoempa-meezinger geeft ook plezier.
      Maar een goed lied, dat te complex is om de eerste keer te worden geapprecieerd, kan een veel dieper geluk verschaffen, als men het eenmaal 'in de hersenbanen heeft opgenomen'. Als er herkenning is.
      Adorno komt uit de tijd dat alles minder toegangkelijk
      was. Licht-verteerbare kunst werd als minderwaardig gezien.
      Dat verschil tussen Kunst en kunst heeft tot in de jaren 80 geduurd, volgens mij.

      Ik wil er geen oordeel over vellen. Ik denk dat er fantastische cultuur is gemaakt door Hollywood en door Disney. Ook al was die veel toegankelijker dan Hegel.(Om maar eens een echte zware jonge te noemen.)
      In de vorige draad heb ik trouwens jouw post bekritiseerd. Ik plaats Adorno namelijk niet in een 'gewone intellectuele stroming', maar in een stroming met een agenda: de Westerse cultuur kapot maken om zo de samenhang tussen de mensen te vernietigen, en ze dan als een speelbal te kunnen controleren. Adorno is niet onschuldig, in mijn ogen.
      Idem voor het door jou geprezen 'Freepress'.

      Verwijderen
  5. Vanavond 19:00 uur in Schiedam stille tocht of bijeenkomst voor door de politie doodgeschoten 21-jarige Mitch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Demmink gearriveerd. Verhoor begint nu

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Demmink had geen seks met jonge jongens maar...

    https://www.kpnvandaag.nl/w3/nieuws-tonenop/demmink-ik-had-geen-seks-met-jonge-jongens.htm

    het Rolodexonderzoek werd wel stilgelegd vanwege de rol van Demmink!

    http://www.nu.nl/binnenland/4272213/rolodex-onderzoek-gestopt-vanwege-informatie-rol-demmink.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat was de rol van de advocaat van Bart van Well met vragen zoals;

      "Mijnheer Demmink, heeft u seks gehad met jonge jongens?"

      "Nee!"

      "Dank u wel, mijnheer Demmink! Ik heb verder geen vragen meer, edelachtbare!"

      Verwijderen
  8. Peter Lavelle met Paul Craig Roberts.

    http://theduran.com/duran-interviews-paul-craig-roberts-warning-fierce-critic-washington-video/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op minuut 25 legt PCR het nog eens uit ( en hij was 'staatssecretaris'op Financien, in de R. Reagan regering: Je moet geen geld lenen als land zijnde. Een CB kan zelf zijn eigen geld creëren. Elke CB in de hele wereld. Alleen heeft Washington iedereen wijs gemaakt dat dit niet zo is.

      Verwijderen
    2. In de laatste 3 minuten komen enkele interessante stellingen voorbij:
      Lavelle: Amerika probeerde Rusland uit te lokken om de Donbass militair te gaan helpen.
      PCR: Dat denk ik niet.
      Ik vind het dom van Rusland dat ze Donbas niet hebben opgenomen in de Russische Federatie, zoals ze met de Krim deden. Dan was het conflicty uit de wereld.
      PCR: Eén man, Soros, kon de Bank of Engeland op de knieën krijgen. Wat denk je dat er gebeurt als Washingto0n, Tokyo en Frankfurt de roebel gaan aanvallen? Lavelle: Dat is al gebeurd. PCR: Nee, ze zijn nog niet eens begonnen daarmee..

      Verwijderen
    3. @Jan Verheul,

      Ik vond de passage indrukwekkend waarin PCR vertelde hoe Rusland de NAVO had kunnen ontbinden. Maar ja, alles wat er uit die man zijn mond komt snijdt hout, volgens mij.

      Maar ik blijf nog altijd met één vraag zitten;

      "Waarom hebben de neocons niet toegeslagen toen Rusland op zijn zwakst was?"

      Verwijderen
    4. @ Joop,
      Welk moment beschouw je dan als hun zwakste moment?
      Ik neem aan de periode 1998 tot 2000, na de roebelcrisis en tot Putin kwam.
      Wat meer hadden ze te wensen op dat moment? Rusland was definitief gevloerd, zo mocht je redelijkerwijze aannemen.
      The job was done...

      Toen kwam 2001 met 911 , Afghanistan, Irak en steeds de strijd van de Neocons om ook Iran aan te vallen. Pas in 2007, in de speech van Putin in Berlijn, was er iets merkbaar van een Russische opbloei en zelfbewustzijn.
      In augustus 2008 was dan de aanval van Georgië op de Ossseten en Abchazen, maar een maand later brak de krediecrisis uit.
      En weer enkele jaren later begon de Arabische lente.

      Er gebeurde zo veel in de jaren 2000 tot 2013 dat Putin de tijd had om de oligarchen er uit te werken, de orde in het land te herstellen en met de olie-inkomsten een stevig leger op te bouwen.

      Ik lees regelmatig dat de Amerikanen een beetje hebben zitten slapen, wat betreft Rusland. En misschien is dat wel zo. Maar ze hadden het ook razend druk met de rest van de wereld, denk ik.

      Verwijderen
  9. Misschien kan iemand de NAVO even informeren dat de Russen geen tijd hebben voor WOIII.

    http://russia-insider.com/en/hitlers-steps-huge-us-military-convoy-advance-germany-russias-border/ri14784

    Ze zijn aan het dansen:

    http://russia-insider.com/en/politics/dance-season-moscow-officially-open-video/ri14758

    http://russia-insider.com/en/russia-show-its-young-talants-1st-june/ri14755

    en fietsen:

    http://russia-insider.com/en/culture/watch-out-bicycles-are-everywhere-video/ri14760

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uitingen van agressie?

      Verwijderen
    2. @ Joop

      Absoluut. Putin is weaponising the bike.

      Verwijderen
    3. @Dawg,

      Onze cavalerie in mei 1940 bestond ook uit versterkte Gazelles met voorwiel affuit, daar hadden die Duitsers een behoorlijke kluif aan!

      Verwijderen
    4. NOS, waar was u om verslag te doen van deze fietsdag in de Russische steden. Zoiets Nederlands is toch uniek voor Rusland.

      Verwijderen
    5. Putin heeft in zijn speech al aangegeven dat een president van Rusland meer verstand van economie moet hebben, dan van militaire zaken.
      Hij weet als geen ander dat de wallstreet centrale bankiers oligarchie geprobeerd heeft en nog veel meer gaat proberen om de Russische economie kapot te maken.
      Een militaire operatie tegen Rusland levert de oligarchie waarschijnlijk niets op, omdat die uiteindelijk eindigt in waardeloos nucleair verwoest land.

      @Joop, de neocons hebben "prima werk" afgeleverd mbt het vernietigen van Rusland. Eind jaren negentig roebel crisis, het land was chaos, lag helemaal op zijn gat. Maar ja, toen kwam Poetin. Ze hebben sindsdien geen kans meer gekregen. PCR weet natuurlijk veel meer dan ik, maar ik zou niet goed weten wat de centrale bankiers tegen Rusland moeten doen. Het is zelfs niet gelukt om Iran te isoleren. Rusland heeft hele belangrijke en machtige vrienden/partners. En.....Rusland heeft wapens zowel economische als militaire.
      zie hier de Russische reactie als ze van swift worden uitgesloten.
      Russia is hinting at a new Cold War over SWIFT. So what’s SWIFT?
      https://www.washingtonpost.com/blogs/monkey-cage/wp/2015/01/28/russia-is-hinting-at-a-new-cold-war-over-swift-so-whats-swift/
      Er zijn ook wijsneuzige Europese politici geweest (NWO kijk eens hoe braaf ik ben...) die Russische belangen in Europa wilden confisceren. Die kwamen na hun uitspraken heel snel op hun mening terug. Ik weet niet waar de russen mee gedreigd hebben, maar het werkte wel.

      Verwijderen
    6. @oligarch,

      De Sovjet-Unie is door Zbigniew Brzezinski vernietigt door de Sovjet-Unie in de Afghaans/Russische oorlog te slepen. Het was Zbigniew Brzezinski's wens dat de Sovjet-Unie hun Vietnam in Afghanistan zouden vinden. Maar dacht je nu echt dat deze wijsheid van Zbigniew Brzezinski zelf afkwam? Welnee, er zijn landen genoeg te vinden die hun Waterloo in Afghanistan hebben gevonden, waaronder de Britten en ik denk dat dat je de Amerikanen, Nederlanders, Duitsers etc. daarbij mee kan rekenen. Want evaluerend, wat is er van de Nederlandse opbouwmissie in Afghanistan (Kunduz) terechtgekomen? Niets, nakkes, nada! Het heeft 25 Nederlandse levens gekost voor niets. De Taliban is weer even oppermachtig in dit gebied als in 2001.
      Dat is de les die Poetin heeft geleerd door niet in de Donbas val te lopen, die ook door Zbigniew Brzezinski is opgezet en nu zit de NAVO met de gebakken peren. Roemenië en Polen zijn door Poetin al als "Ground Zero" verklaard.

      Niet alleen Obama heeft een "rode lijn", die heeft Poetin ook!

      Verwijderen
    7. Hoe rijk Rusland is blijkt maar eens hoe groot hun exportoverschot is, hoe laag hun schuld is en hoe groot hun reserves zijn. Praat ik niet eens over al de bodemschatten die nog in de bodem zitten. Ik ben niet voor Rusland of zo, (ik heb niks met het land en putin (ook een boef) is mijn partner voor een multi polaire wereld ipv de unipolaire wereld van de centrale bankiers),ik wil alleen maar objectief zijn. En Rusland (mits het stabiel blijft) wordt relatief alleen maar rijker. Denk eens aan al dat geld wat Rusland heeft verlaten en waar behoorlijke delen van terug komen als het westen weg zinkt in een economisch moeras.

      Verwijderen
    8. @Joop, dat bedoel ik.

      Ik denk trouwens dat de donbass door Poetin is bedacht (geen Zbig val) om het puppet regime in Kiev te frustreren en om een NATO lidmaatschap van Oekraïne te voorkomen.

      Bovendien rechtstreeks militair conflict tussen de grootmachten zal volgens mij geen van beide partijen een positief effect opleveren.

      Verwijderen
    9. Schijt aan Poetin? Nee, ik heb geen schijt aan Poetin! Ik bewonder de man hoe hij zich inzet voor zijn land, haar bevolking en haar soevereiniteit!

      Verwijderen
    10. Vraag aan Oligarch.
      Ik heb grote bewondering voor Putin. Het land lag uitgeteld op de grond, de maffia was de baas, de grondstoffen in de handen van Rotschild pionnen, 45% leefde onder de armoedegrens en het leger bestond nog nauwelijks toen hij begon. Nu zijn we 15 jaar verder, en kijk hoe het er bij staat. 11 % o0nder de armoedegrens, leger op en top, Rothschild verdreven etc.etc.
      Natuurlijk bewijst dat niet dat Putin geen boef is, maar ik zou elk volk zo'n soort boef toewensen.
      Waarom vind je hem een boef?

      Verwijderen
    11. Oligarch: "Ik denk dat Putin de opstand in Donbass veroorzaakte, om Kiev in problemen te brengen en Nato lidmaatschap te voorkomen.
      De Canadese prof. Paul Robinson heeft vrij nauwkeurig uitgelegd dat Rusland tot augustus niet bereid was één helpende hand uit te steken naar de opstandelingen in de Donbass. Die waren daar behoorlijk pissig over.
      Youtube, 25 min: Russia, Ukraine, Donbas, & the Rebels.

      De opstandelingen hebben zelf Strelkov uit de Krim gehaald en gevraagd om hen te helpen. Omdat Strelkkov een Rus is en voor Rusland heeft gevochten gaf dit de indruk dat hij namens Putin daar leiding gaf. Volgens Paul Robinson is dit onjuist.
      Pas in augustus/sept begon Putin te helpen, op voorwaarde dat die gevaarlijk-fanatieke Strelkov van het toneel zou verdwijnen.
      Ik vind de gedachte dat Putin de opstand veroorzaakte zeker de moeite van het overwegen waard, maar ik zie het toch niet als geloofwaaardig.
      Bedenk ook dat de opstand in Donbass de kans op Nato-steun aan Kiev alleen maar groter maakt. Zonder opstand zou de Nato daar voorlopig niks te zoeken hebben.

      Verwijderen
    12. Vlak nadat mh17 was neergeschoten verloor het verzet veel terrein in de donbass en leek te verliezen. Een paar dagen later moest het oekraïense leger en de vrijwilliger bataljons het gewonnen terrein alweer opgeven. Oorzaak: russische vrijwilligers waren met materiaal komen opdagen en hebben de oekkies een pak slaag gegeven.
      Daarna hebben we in eind oktober nato toestellen zien landen met militair materieel en begin december hebben de oekkies het weer geprobeerd om de donbass te veroveren en bij die aanval hebben ze oa het vliegveld van donetsk verloren en vonden uiteindelijk hun waterloo in debaltseve.
      Natuurlijk wilde de meerderheid van de bevolking in de donbass niet verder onder de fascisten uit kiev leven, maar de lijntjes tussen het verzet en het kremlin waren er denk ik al een tijdje voor het conflict of iig snel daarna.
      Putin grijpt pas militair in als het echt niet anders kan en dan doet hij dat ook nog zo minimaal mogelijk (zie ook Syrië). Daar zijn de terroristen door de russische inspanningen behoorlijk verzwakt en de positie van Assad is niet langer in gevaar, Lattakia is ratvrij en Poetin vind de missie geslaagd en afgerond. De russische belangen zijn veilig gesteld in het midden oosten.

      Verwijderen
    13. @Jan,
      Als je geen boef bent, overleef je niet in de politiek en zeker niet in een land als Rusland. Zie de manier hoe aan de top is gekomen tijdens de Jeltsin periode.
      Poetin heeft geweldig werk afgeleverd sinds zijn aantreden in zo'n groot en moeilijk land als Rusland. En het gaat alleen nog maar beter, zeker tov het westen. Het is potentieel zo'n enorm rijk land. Ik ben niet voor niks zo positief over hun toekomst. Mits ze stabiel blijven en dat doen ze onder Poetin.

      Verwijderen
    14. Oligarch schrijft:
      "Als je geen boef bent, overleef je niet in de politiek en zeker niet in een land als Rusland. Zie de manier hoe [Putin] aan de top is gekomen tijdens de Jeltsin periode."

      Dit is wat ik er over las:
      Het was Berezovsky (een boef) die Putin op de troon zette.
      Daarvoor gaf hij een heel opmerkelijk motief: Berezovsky had ervaring met Putin. Het was hem opgevallen dat Putin zo ongeveer de enige ambtenaar in Rusland was die niet corrupt was. Putin vroeg geen geld of wederdiensten.
      Natuurlijk kan ik me nu niet herinneren waar ik dit las.
      --
      Je kan op twee manieren aan de top komen. 1. Door actief met de ellebogen te werken en daarbij anderen te bedonderen.
      2. Door heel slim altijd de juiste partners te kiezen, en bij hen een goede indruk te maken.
      Dat laatste deed Putin. Berezovsky dacht: dit is een capabele man die kleurloos is en zal doen wat wij willen.

      NB: Ik meen me te herinneren dat Putin in eerste instantie weigerde om president te worden.
      Dat is opmerkelijk als iemand in werkelijkheid een boef zou zijn die persé aan de macht wil komen.

      (In dit verband: Kadyrov, de man die in Tsjetsenië met harde hand de orde herstelde, en van wie je in de Westerse pers natuurlijk alleen maar zeer boosaaardige berichten hoort) heeft gezegd dat hij zich niet beschikbaar stelt voor een volgende termijn. Ik weet niet of hij daar een andere agenda achter heeft, maar het rijmt toch niet helemaal met een bruut die de macht kost wat kost in handen wil hebben.)

      Verwijderen
  10. Eerste resultaten strafrechtelijk onderzoek MH17 na zomer gepresenteerd!!!

    Wat bekend gemaakt gaat worden zijn het gebruikte wapen (BUK, uiteraard) en de afvuurlocatie (binnen separatisten gebied, uiteraard). Er zal geen rapport verschijnen (ik heb al aangegeven waarom niet) de resultaten zullen worden vastgelegd in een strafdossier.

    http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/4272486/eerste-resultaten-strafrechtelijk-onderzoek-mh17-zomer-gepresenteerd.html

    De rechter heeft Ard van der Steur wel op zijn vingers getikt omtrent het te veel onleesbaar maken in MH-17 stukken die via een WOB verzoek zijn opgevraagd. Hij krijgt 8 weken de tijd deze uit te gummen.

    https://www.kpnvandaag.nl/w3/nieuws-tonenop/rechter-te-veel-mh17stukken-zwart-gemaakt.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  11. IS krijgt het nu (eindelijk) echt moeilijk nu de koerden volop Amerikaanse steun (militaire adviseurs op de grond etc) krijgen. Hoop dat ze de corridor vanuit Turkije snel dicht krijgen zodat hun aanvoerlijn wordt afgesneden.

    INTERNATIONAL MILITARY REVIEW – SYRIA, JUNE 3, 2016
    https://southfront.org/international-military-review-syria-june-3-2016/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. By the way. Die Demmink ziet er ook echt uit als een pedo. Wat een smerig mannetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Micha Kat is echt een topper. Heerlijk hoe hij hier Demmink overvalt met terechte vragen. Je moet bij die gasten recht in hun gezicht gaan. Bam!. Demmink bekend schuld door snel zijn auto in te lopen en zich geen raad wetend achter zijn krantje verschuilt.
      Micha Kat bezoekt Joris Demmink
      https://www.youtube.com/watch?v=WDLRn4Ie4yg

      Verwijderen
    2. Dit is een overval, dit mag niet in een democratische rechtsstaat! Dit moet via de rechter worden opgelost, wat Demmink niet wil en waar een Hoofdofficier van Justitie annex Staatssecretaris van V&J zich beroept op zijn zwijgplicht!

      Verwijderen
  13. "Break classification rules for the public's benefit, and you could be exiled. Do it for personal benefit, and you could be President," Snowden wrote on his official Twitter account on Wednesday.
    http://sputniknews.com/us/20160601/1040634624/snowden-hillary-clinton-controversy.html
    Sommige mensen zijn meer gelijk dan andere. Wanneer gaat er eens een politicus of een bankier achter de tralies in het "democratische" cq zogenaamd rechtvaardige Amerika. De één gaat 15 jaar de bak in voor een grammetje coke, de ander gaat op voor het presidentschap terwijl ze het hele land in gevaar heeft gebracht en het parlement van informatie heeft onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zwartgallige humor van The Saker.
    Paar rake observaties:

    1) Nu Polen Nato interventie in haar land maximaal toestaat voor 'bescherming' tegen Rusland, nomineert zij haarzelf voor een Darwin Award
    2) de EU is de 'house- negro' die denkt niet zonder baas VS te kunnen leven
    3) De EU is een hoerenkast waar klant VS niets hoeft te betalen
    4) EU motto: 'Despised by all. Feared by none'

    Zie verder: http://thesaker.is/lead-by-poland-the-european-house-negroes-compete-for-the-darwin-awards/

    BeantwoordenVerwijderen