vrijdag 19 december 2014

"Bij de CIA wordt rücksichtlos gedacht over moorden", Süddeutsche Zeitung

Geheime documenten die in bezit zijn van der Süddeutsche Zeitung tonen hoe rücksichtlos er bij de CIA gedacht wordt als het om moorden gaat. Het document draagt de titel "Beste manieren om opstanden neer te slaan". Het is een grimmig document dat benamingen van moord en geweld omzeilt. Mensen komen in dit schrijven niet voor. Er wordt gesproken over tegenstanders, doelen en doel personen.

"High-Value Targeting"-praktijk bij de CIA



"Targeting" staat voor niets anders als het gepland afschieten van leidende Opstandelingen, revolutionairen en terreurleiders. Het document maakt duidelijk dat waterboarding en slaaponthouding niet de enige methoden zijn die de Amerikaanse geheime dienst gebruikt. Ze twijffelt niet zich van een machthebber te ontdoen als die niet meer van pas komt. Lees verder bij de Süddeutschen Zeitung van 18 December 2014, HIER.

Dit rapport schijnt ook een nieuw licht op de de moord op Pim Fortuyn.

6 opmerkingen:

  1. Pim kreeg geen lijfwacht(en) van Wim Kok, ondanks dat hij werd bedrijgt. Behoorlijk verdacht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat zo? Ik herinner me dat Pim ze niet wilde. Mogelijk zijn beide uitspraken juist.
    Weet iemand nog hoe het zat?

    Weet iemand waar ik Volkert zou kunnen vinden? Ik heb wel eens een aantal 'De Graaf'' mensen gebeld in Middelburg, maar vond geen familie.

    Ik ben namelijk erg benieuwd naar het volgende:
    Volgens mij heeft de Mossad Pim laten doden door de 'unwitting asset' Volkert.
    Pim was een ongeleid projectiel: hij was eerlijk. Hij zou wellicht vroeg of laat een tegenstander van Israel worden. Maar dan wel mogelijk als premier. Dat kunnen ze niet hebben in Tel Aviv. ( Denk aan Olof Palme en die vrouwelijke minister die enkele jaren geleden werd vermoord: Anna Lindh.)

    Ik denk dat men dan een lijstje met 'mogelijke daders' heeft.
    Mensen die geweld niet schuwen, neiging tot radicalisme hebben, en die dus middels wat 'opstokerij' tot een moord aan te zetten zijn.

    Ik zou dus aan Volkert willen vragen: Had je een goede vriend, in de maanden voor de moord. Heeft hij je de moord aangepraat? heeft ie geholpen ?

    Natuurlijk zal Volkert daar geen antwoord op geven. Je moet dus goede bekenden van Volkert benaderen, en uitvinden of zij iets weten.
    Ik weet dat ik nu mijn zelfgekozen rol van 'conspiracy adept' wel erg veel de ruimte geef, maar het is toch een interessante vraag.
    Er was een gigantische 'kut-Marokkanen-bonus' die voor het oprapen lag. Een groot aantal nederlanders die decennia lang niks mochten zeggen,waren boos over de massa immigratie. Niet best voor Israel als Pim die bonus had geind. Terwijl ze Geert al 20 jaar aan het opleiden waren voor deze taak.

    Erg speculatief allemaal. Ik ben de eerste die het zal toegeven.

    Weet U nog dat Volkert werd gepakt door een hondenbrigade die 200 meter achter het Media Park aan het oefenen was? Altijd suspect, oefeningen tegelijk met een aanslag: komt net iets te vaak voor: https://edwardmd.wordpress.com/2013/04/28/more-us-drill-death-in-waco-drill-stops-for-reality-again/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De oefeningen vallen altijd samen met de valse vlag. Een van de kenmerken van een valse vlag klopt. Ik heb wel gehoord dat Wim Kok Pim Fortuyn een gevaarlijk experiment vond. Ik meen gehoord te hebben dat Pim zei dat hij de gordijnen van het torentje wagen wijd open zou doen. Pim Fortuyn zei ook dat de BV Wim Kok prima draaide.
      Mijn leken inzicht zegt me dat Pim Fortuyn een gevaar was voor de agenda van de anglo amerikaanse elite cq Bilderbergers. bv De kleinschaligheid die hij predikte staat lijnrecht tegenover de vorming van mega instellingen die de anglo amerikaanse elite wil vormen om de mensen afhankelijk van de staat te maken.

      Verwijderen
    2. "De minister van Binnenlandse Zaken wil mij geen bescherming geven" zei Fortuyn
      http://www.pimfortuyn.com/de-vragen/13-complot/357-opgeruimd-staat-netjes-een-samenvatting

      Verwijderen
    3. Oei, nu wil het toeval dat tijdens de nucleaire top van begin dit jaar, in Den Haag, een rampenoefening heeft plaatsgevonden in de Korporaal van Oudheusdenkazerne in Hilversum (Hollandsche Rading). Dit wisten de commentator en een medewerker van het Landelijk Team Forensisch Onderzoek in Één Vandaag te melden. Waarschijnlijk betrof het hier een zeer geheime oefening want ik kan er op Google niets over vinden, buiten een oefening van de jeugdbrandweer in 2012.
      Na de ramp met MH17 wordt deze kazerne ineens genoemd als "internationaal mortuarium" voor grootschalige rampen.

      Bron: Één Vandaag, woensdag 17 december 2014

      http://www.eenvandaag.nl/binnenland/56102/zij_identificeerden_de_slachtoffers_van_de_mh17

      Verwijderen
    4. Zoals ik altijd heb gezegd en volgehouden. PNAC is leidend in het buitenlandbeleid van de VS. Poetin en Lavrov hebben de Amerikaanse aanval op Syrië weten te voorkomen en worden daar via een Coup d'État in Oekraïne voor gestraft. Het leidt de aandacht van Poetin op Syrië af en gelijktijdig komt ineens IS(IS) opzetten die, na vanavond bleek, in Irak minder grond onder de voeten heeft maar in Syrië des te meer. Eens te meer het bewijs dat IS(IS) een creatie van de VS is.

      http://sputniknews.com/politics/20141219/1016024377.html

      Verwijderen